Hemma igen


Stannade lite längre än väntat ute i skärgårn men det är inget jag ångrat, har istället ägnat all min vakna tid till att göra saker som hör sommaren till. Jag har badat, badat näck, nattbastat, spelat fotboll, ätit glass, åkt båt och mycket mycket mer. Men ni har väl inte saknat mig allt för mycket?

Nu sitter jag nyduschad och mätt i soffan och skall snart sätta på senaste avsnittet av Morden i Midsomer, ni får stå ut med ett visst slakande vad det gäller inläggen tills imon när jag får ta mig i kragen och köra all in på bloggen igen. Tills dess får ni ha det gött. Pusspuss.

Var har du köpt skjortan?
Den är köpt på JC och är av märket Crocker.
Vart har du köpt tröjan?
Den är köpt på H&M för cirka två år sedan så tror faktiskt inte den finns kvar. Dock vet jag att MQ har liknande.

2010-07-22 | 21:55:10 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» sofiarosa

Vad glad jag blir när du säger så :)

2010-07-23 // 05:45:09
» JULIA - fashionbyjulia

SV: Okej då var det väl din hemliga tvillingbror eller nåt haha ;)

Härligt med sommarsysslor :)

2010-07-23 // 11:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback