Biker


Känner mig riktigt cool vid garageuppfarten vilken håller på att byggas om. Jag har ju trots allt kollat på när pappa lyft 1.7ton sten under dagen haha.

Jag satt i bilen vid nio för att lämna av storasyster på centralen när telefonen ringde. En polare undrade om jag skulle hänga med ut och cykla en stund så det bar snabbt av hem igen när syster var lämnad. Spenderade resten av kvällen längs piren. Riktigt soft.

Har du en skada eller något i armen, tänkte bara det för du brukar ha armen i fickan och jag har för mig att en kompis sa att du hade det?

Det stämmer bra det! Jag har något som heter obsterisk plexus brachialisskada vilket medför att min vänstra arm inte fungerar som den skall utan är något mindre än högerarmen och nerverna är vad man kan kalla "fucked up" haha. Men det är inget jag direkt tänker på utan försöker leva som vilken tonåring som helst.
(Läs mitt tidigare och mer ingående inlägg som skadan här)

2010-07-19 | 00:06:11 | | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» lilja

bra att du skriver om sånt. (:

2010-07-19 // 00:36:12
» sofiarosa

stark du är som kan skriva om det !

2010-07-19 // 10:57:46
» Anonym

tror du nån bryr sig om din skabbiga arm!? det är för i helvete inte därför vi läser din blogg!

2010-07-19 // 13:59:32
» chrill.youshallnotsayhisname

vart har du köpt tröjan?:)

2010-07-21 // 16:15:41
» fashion/robbin

snyggt chrille!

2010-07-22 // 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback