SEDAN SIST

Vad har hänt sedan ni såg mig här på blogg.se sist? En massa, eller rättare sagt mer än en massa! Jag startade klädmärket RoughAppeal™, jag har slutat spela fotboll, jag har tagit mig i genom en massa skolarbete, och som pricken över i:et har jag haft bal och veckan efter detta tagit studenten. Vilka fantastiska veckor de sista i skolan var, det har pratats en massa om dessa bland äldre vänner men oj säger jag bara, snacket har bara varit en luktfri prutt jämfört med vad det är att uppleva de själv. Glädje, sorg (ta bort sorg, bara något jag skriver för att verka duktig), ännu mer glädje och på detta än mer glädje. Dagarna, veckorna, hela perioden efter studenten är fantastisk, man har knappt såhär 3 månader efter kunnat smälta det. OJOJOJ säger jag bara!
 
 
Peace Out

2012-08-23 | 21:13:00 | ALL | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sto

Visa gärna mer bilder från balen å studenten! Alltid kul å se :D

2012-08-23 // 22:30:35
» Anonym

härliga bilder! :)

2012-08-24 // 09:05:47
» Anonym

du är så himla snygg :)

2012-08-24 // 11:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback