QUESTIONS, CAPS & GIRLFRIEND

 
 
Tänkte att jag kan svara på lite frågor nu när jag varit borta från bloggandet så länge, så här kör vi;

Vad gör du nu när du tagit studenten? För du tog studenten i våras va?
Svar: Yes, det stämmer fint det! Jag tog studenten den 31 maj vilket var en stor faktor till mitt bristfälliga bloggande under våren. Just nu jobbar jag, en hel del! Jag umgås med vänner, familj och som flera förstått vad jag lagt märke till på mejlen, jag umgås med min flickvän...

Hur slutade det med dina ekonomiarbeten och matte och så som du satt med innan du slutade blogga här?
Svar: Det gick bra med allt vad det hette ekonomi, slutade med MVG i de flesta ekonomibaserade ämnena, däremot gick det sämre med matten, bra betyg fram tills MaC, det tog jag mig inte i genom utan satsade på mina andra ämnen.
 
Du borde bli designer jag har sätt massor med kläder du gjort! :)
Svar: Ja, det lutar mot att design-/modestudier är vart det hela kommer sluta faktiskt. Intresset växer starkare för var dag som går.

Är det sant att du har tjej?
Svar: Ja det är ju det, ganska galen känsla att vara såhär kär i någon. Vi hade 3 månader igår. Vi får väl se om hon kommer upp här någon dag.

Har du sett de nya kepsarna från end. ? vad tycker du om dem? :)
Svar: Oj du var snabb, dem har ju release igår? Men absolut, slängde ett öga på dem för någon månad sedan, gillar den lite retro känslan dem har med sig, men funderade lite på om det kanske inte kunde bli lite för mycket bagage för dem att bära upp, jag tror det kan bli väldigt mycket tillsammans med deras kläder, men helt klart snygga om man matchar dem med andra typer av kläder. Däremot funkar deras SB's* till allt, enfärgade och rentutsagt perfekta!

Hur får du reda på allt sånt här? skönt att ha dig tillbaka btw :) (ang. gårdagens inlägg)
Svar: Jag får en hel del information skickat till mig, en hel del plagg/prylar, och så följer jag självklart produktioner hos olika företag. Tack så mycket, roligt att vara tillbaka!

Hur går det med din träning?
Svar: Det går riktigt bra nu, blivit en aning större än sist. Jag får lägga upp lite bilder på resultaten någon dag.
 
Jag hör av mig lite senare.
Peace Out

2012-08-21 | 20:41:00 | ALL | 8 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» M.Hjorth

Skön stil du har gubben :)

2012-08-21 // 22:00:52
» Denise

lycklig flickvän du måste ha :)

2012-08-22 // 08:21:19
» Anonym

har sett dig flera gånger i stan i sommar och älskar din stil !

2012-08-22 // 08:22:58
» Anonym

<3

2012-08-22 // 08:24:49
» Anonym

din stil dödar mannen.

2012-08-22 // 14:12:37
» Anonym

snygging där

2012-08-22 // 14:13:11
» Anonym

snigg är du ;)

2012-08-22 // 15:21:55
» Anonym

du är så fruktansvärt snygg :)

2012-08-22 // 20:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback