Här svaras det på kärleksfrågor relaterade till mig...


Ph: Josefine Wiberg

Hur är det med tjejer och dig, är du en kvinnokarl?
Svar: Jag tycker inte det, jag har däremot märkt att många har en tendens att överdriva detta och i många sammanhang försöka få mig att verka vara det, varför, jag har inte en aning. Men nu, en gång för alla - jag är inte en kille som är med många tjejer!

Har du någon flickvän eller så?
Svar: Intressant följdfråga på ovanstående fråga. Svaret är nej, jag har ingen flickvän. Men jag måste säga att det finns en tjej, en tjej jag verkligen fastnat för och är väldigt intresserad av (attraktionen har nåt sitt klimax) och jag är säker på att denna tjej vet att det är så, förhoppningsvis är även hon intresserad av mig.

Skulle du kunna bli tillsammans med en tjej som kommer fram till dig på stan i morgon?
Svar: Nej det tror jag inte, för tillfället främst för att jag som i tidigare fråga skrev faktiskt är väldigt intresserad av en tjej och inte är på jakt efter något annat nu. Men om man bortser från detta skulle det nog ändå bli lite problematiskt då jag inte känner "denna person" som kommer fram till mig, men vem vet.

Kärlek, har du upplevt det?
Svar: Nej det har jag tyvärr inte, starka känslor absolut, men aldrig den där riktiga kärleken. Men jag håller huvudet högt och fortsätter jakten, kanske står den bara bakom krönet och väntar?


Peace Out

2011-03-15 | 23:00:16 | | 9 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

det är lyckan hos den tjej som måste nåt sitt klimax... :(

2011-03-15 // 23:06:28
» Anonym

åå vad hon måste vara glad. jag hade gjort allt för att få dig att vilja ha mig!

2011-03-15 // 23:07:03
» Anonym

lycka till med henne! :)

2011-03-15 // 23:07:17
» Yasmine

Du förtjänar en flickvän, du är den mest kompletta människa jag träffat! :)

2011-03-15 // 23:08:18
» Anonym

Lycka till killen, du skulle vara en perfekt pojkvän ;)

2011-03-16 // 00:12:20
» Anonym

Det här gillades, har chrillan blivit kär alltså? Bättre kille får man leta efter så om "tjejen" ser detta, slå till och stanna hos chrillan. <3

2011-03-16 // 00:14:15
» sandra

du är så jäkla gull :)

2011-03-16 // 17:43:55
» Linnéa

Jag tycker att det är så underbart ärligt när man erkänner att man aldrig upplevt riktigt kärlek. Idag slänger folk ur sig "jag älskar dig" hit och dit och det är ju fine om man känner så - jag dömer ingen. Men jag kan berätta en sak för dig Christian - när du är riktigt förälskad - då bara veeeet du det och det är underbart att känna den känslan =)

2011-03-17 // 19:48:02
» Maria

Kan du inte berätta lite mer om denna tjej du fallit för? ;)

2011-03-19 // 19:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback