Rykten, vad är dem bra för?



Vad skulle du säga är det mest negativa med att vara en offentlig person?

Svar: Precis samma sak som för alla med icke kända namn, rykten. Skillnaden är att när jag som offentlig person gör någonting blir det snabbare mycket större. Det räcker att jag syns fikandes med en tjej så är genast jag och denna tjej antingen på "G" eller tillsammans, ingen hänsyn visas till att tjejen i fråga kan vara bland en av de barndomsvänner som står mig närmst utan någon som helst attraktion emellan.

Senast idag har flera av mina vänner kommit till mig och sagt sig höra folk på skolan prata om att jag skulle ha "varit" med en massa på och utanför skolan, jag skall även ha varit på "G" med folk jag inte ens visste fanns... Dessa rykten sprids på skolan helt utan grund då jag med handen på hjärtat kan säga att inget av det som sägs stämmer. Det är sårande att behöva stå ut med sådant här, inte bara för mig utan för alla som utsätts, bemötandet i korridoren, på stan, ja överallt när samtal avslutas och hungriga skvallerblickar vänds mot en är inget man vill uppleva.


Om nån av er som tycker det är så kul att sprida rykten av denna sorten har något emot mig så säg det, våga åtminstone det. Och är det någon som är osäker på något kring mig så fråga, det är tusen gånger bättre än att sprida osanningar som i slutändan kan komma till att såra mig och flera i min närhet. Sist men inte minst, ni som är så säkra på att jag varit med en massa tjejer skulle jag mer än gärna vilja prata med, jag skulle gärna vilja veta vilka alla dessa tjejer skulle vara för jag har då ingen aning om vilka jag tydligen skulle ha "varit" med!


Peace Out

2011-03-16 | 14:55:39 | | 7 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

så himla omoget är det bara

2011-03-16 // 15:02:15
» Anonym

skit i det bara, du vet sanningen, vi vet sanningen och vi får hoppas att de du vill skall veta sanningen faktiskt vet den (hon du skrev om igår). DU ÄR INGEN SOM ÄR MED MASSA TJEJER, JAG KÄNNER DIG! <333

2011-03-16 // 15:03:44
» Anonym

jag har också hört det ( jag går i ettan på samma skola ) var säker på att det var ett falskt rykte och det visade sig vara det! you go! <3

2011-03-16 // 15:04:41
» Anonym

vilka luder :O vad ger dem rätten till det???? du är fan ingen player eller vad man skall kalla det!!!!

2011-03-16 // 15:13:23
» Anonym

bögigare text får man leta länge efter, stoppa dig själv... fram med spikmattan.

2011-03-16 // 20:04:37
» Anonym

moget skrivet av idioten ovanför...

2011-03-16 // 22:13:20
» Anonym

Folk är omogna och avundsjuka! skit bara i det. Du vet ju sanningen själv innerst inne och folk i din närhet som känner dig vet också hur du är som person. Men klart de är tråkigt när folk inte har något liv utan måste hålla på.

2011-03-17 // 14:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback