Gangster



har du någonsin gjort något olagligt?

Svar: Haha jag? Aldrig!...eller?
Jo det har jag gjort, jag har på min hyperutrustade moppe kört ifrån polisen i runt 120km/h ett antal gånger, jag har tillsammans med min kompis John gjort en hel del bomber, hyffsat kraftiga sådana. Men annars är det väl mest sådant de flesta gjort, druckit alkohol innan 18, varit ute på nattklubbar, ja ni förstår liksom...

Din stil dödar, den känns mer äkta än alla andras, var får du din inspiration?
Svar: Tack så mycket! Jag inspireras av allt runt om mig, det kan vara allt ifrån en person till en färgskvätt jag ser på en vägg. Det kluriga är att dra nytta av detta i en outfit, men där är det bara att gå loss och göra som man känner för. Så länge man själv är bekväm utstrålar man självsäkerhet och det är det viktigaste!

2011-03-24 | 20:28:21 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» SANDRA-EN BRA BLOGG!

svar; jag är inget proffs direkt man lite skills har man kanske hehe men det beror lite på hur det ska vara, inget photoshop eller sånt :)

2011-03-25 // 15:39:15
» Anonym

haha lite kriminell asså, bad boy ;)

2011-03-25 // 17:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback