ayoooo



Har du någon dålig vana i klädväg?

Svar: Det skulle nog kunna vara mitt kapitalistiska sätt att så fort jag känner att en t-shirt inte sitter skönt efter att jag t.ex. duschat klipper sönder den för att få en mer slapp look, någonting som för stunden känns alldeles utmärkt men som när man någon annan dag kan tänkas ha den på sig känns ganska korkat.

Om man skulle prata med dig online, hur vet man då att det är dig man pratar med?
Svar: Oj vilken trixig fråga haha, jag vet faktiskt inte... Något som är väldigt typiskt mig kan väl vara när jag skall dra mig ifrån dator och säger hej då så avslutas detta alltid med "pusspuss" oavsett vem det är jag pratar med. Men de gör de flesta som jag pratar med så jag kan inte ge något direkt svar tyvärr.

Har du nån gång sett ner på en annan person?
Svar: Självklart har jag gjort det, jag är väl inte mer än människa haha.

Skulle du kunna skada någon på allvar? inte typ på en match eller skoja med en kompis.
Svar: Ohja, skada någon i min familj och man kan näst intill räkna med att jag står utanför dörren. Jag skulle däremot inte kunna döda någon, där skulle mitt samvete spöka allt för mycket efteråt, men skada - absolut!



Peace

2011-03-10 | 16:32:01 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

bad boy haha ;)

2011-03-10 // 16:34:23
» Anonym

you can hurt me if you want to... <3

2011-03-10 // 16:48:16
» Anonym

hahah vilken tur att du inte fick frågan "kan du skada någon?" då hade läsarnas uppfattning om dig som snäll helt ändrats ;) att mina ben gör ont räcker att säga ;)

2011-03-10 // 19:00:58
» Anonym

ditt pusspuss kan också bytas ut mot ett enkelt "puss" ;)

2011-03-10 // 21:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback