Neptune - Höglin Production


Ph: Bave Amin

Åhh vilken skönhet - "less is more" när det är som bäst!

Fick hemskickat en sådan här pudding från Höglin Production. Perfekta plånkan vill jag lova.

Nu är det så att ni självklart vill vara lika flashiga som mig och min otrolige bloggkompanjon Bave Amin, därför har jag sett till att en av er läsare inom en vecka kommer att bli snäppet lyckligare. En tävling med en Neptune-plånka på prispallen dras igång i morgon.


Peace Out

2011-06-05 | 20:53:50 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

feta plånböcker, köpte min på nk :)

2011-06-05 // 21:37:20
» Anonym

om man inte vinner denna kan du väl skriva vart dem finns att köpa? (=

2011-06-06 // 02:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback