I was here



Startade dagen med att ligga och sola en stund innan jag gick ut för att springa milen, efter den var avklarad kände jag att det var dags för årets första dopp. Åh vad det var skönt!

Du springer en del, vad är det viktigaste för dig när det kommer till löpning?
Svar: Att ha två par skor som är redo att användas. Jag har ganska lätt för att dra på mig skador med tanke på att jag spelar fotboll så mina fötter och knän är ganska känsliga när det kommer till asfaltslöpning. Därför behöver jag två insprungna skor så fötterna får lite variation.


Peace Out

2011-07-11 | 13:54:43 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

HahH mes! Juli chrillan???

2011-07-11 // 16:05:58
» Anonym

Smart med reklamen i stan!!! Hittat en ny favoritblogg ju ;)!

2011-07-11 // 21:51:05
» Anonym

såg en lapp i stan med adressen hit, nice!

2011-07-11 // 23:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback