Jag älskar min syster!



Har du varit kär?
Svar: Jag har nog aldrig varit kär på riktigt om jag skall tala sanning, självklart har jag varit ungdoms kär och trott att jag älskat någon mer än man trodde var möjligt men hur mycket vet man egentligen kring det ämnet vid 12-13 års ålder? Jag har som säkert alla andra skickat kärleksbrev, köpt söta små nalle-björnan på alla hjärtans dag och varit allmänt gullig - men riktig kärlek skulle jag inte uttrycka det.

Vill du vara kär?
Svar: Jag märker att de flesta mailen sedan mitt kärleksinlägg kretsat kring just det ämnet, fortsätt så, det är roliga frågor. Men åter till saken , om jag vill vara kär? Mer än något annat! Nej så kanske jag inte skall säga, men ja absolut, det skulle väl varit underbart att vara så där äckligt nykär att man nästan inte bryr sig om att man inte duschat på en vecka, allt på grund av att man har fullt upp med att trycka tillbaka alla känslorna som flödar som den tidigare beskrivna champagnen.
Kärlek är det bästa som finns!

Min kompis säger att du och din syster står varann väldigt nära, hon känner nämligen din syster eller nått sånt. Är det så? :)
Svar: Jag och min syster står varann mycket nära, trots att hon är 21 och jag 17. Det är många som blir chockade över hur nära vi står varann. Vi gör väldigt mycket tillsammans, om inte allt (missuppfatta inte).
Det bästa som finns är när jag ligger på soffan efter skolan och kollar på tv, när hon sedan slutat jobbet och kommit hem pressar hon sig in bakom mig i soffan och sover sedan tills mamma och pappa säger att det är mat.

Jag måste tillägga att det är väldigt tomt nu när hon precis åkt till Thailand där hon skall vara i sex veckor.


Hon är helt enkelt bästa systern man kan ha - jag älskar dig!




Peace Out

2011-01-25 | 22:19:38 | | 9 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» saara

Neej vad fin syster du har :O

2011-01-25 // 22:23:59
» Anonym

ojjj, nåns föräldrar har haft tur........

2011-01-25 // 22:29:10
» Anonym

fiiiiiiina ungar då!!!

2011-01-25 // 22:29:36
» Anonym

Gud va söt syster!

2011-01-26 // 00:18:21
» Anonym

Söt syster hihi

2011-01-26 // 13:37:10
» carro

nej men gud. perfekta familjen?

2011-01-26 // 14:15:45
» Jossan

Sv; Jaa allt är bra med mig, sj då? :)

2011-01-26 // 15:14:18
» ebba

sv: allt är toppen med mig, tackar som frågar :) Hur är det själv?

2011-01-26 // 15:17:18
» Kim

men bobbo! Alskar dig med och saknar dig massor!!!! <3 Vad glad jag blev :)

2011-01-26 // 15:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback