deep inside your skin


är det okej att komma fram och säga hej till dig om man ser dig ute? jag har åkt samma buss som dig när jag åkt till skolan hela veckan nästan. vill gärna veta så man inte stör dig typ. (:(:

Svar: Jamen absolut, det är bara att komma fram. Jag kan dock vara litet seg i kolan om det är på morgonen du ser mig men det är ingen fara, jag ser det bara som något positivt om du kommer fram.

Vem är det som tar alla bilderna på dig? eller är det självutlösare?Glad för svar

Svar: Det är olika faktiskt, det är familjemedlemmar, det är vänner och ibland får det även bli självutlösare.

Hur ser din drömtjej ut?

Svar: Denna ständiga fråga asså haha, jag vet inte. Jag har ingen direkt tjejtyp jag faller för, jag har alltid brytt mig om hårfärg men inte heller det spelar någon roll längre. Men skall jag säga något konkret, direkt plockat ur luften säger jag; Tjejen har mörkblont hår, mörkblå ögon, hon skall ha glimten i ögat och hon skall äga en skinnjacka och ett par converse! Haha det går inte, inte ens när jag skall improvisera fram något går det, den dåliga karaktärsbeskrivning jag gav känner jag avspelglar Lauren Conrad rakt av enbart för att jag sitter och läser på hennes hemsida.

Våga ta kontakt och var dig själv så kanske det är just du som är min drömtjej?




Peace Out

2011-01-21 | 18:26:39 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

hur många gånger har du svarat på drömtjejfrågan nu hahaha

2011-01-21 // 18:59:42
» Anonym

älskar den bilden :D

2011-01-21 // 19:09:10
» Anonym

så underbar gullig e du som skriver så! man blir typ gråt färdig hur underbar du är som person!!!!

2011-01-21 // 20:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback