Saint Tropez



Hur länge skall en människa sova för att vakna pigg? Jag har länge ställt mig denna fråga men aldrig kommit fram till någon specifik regel, antingen vaknar man med ångest över att behöva springa ner till bussen och på vägen i sin fantasi försöka plocka fram en godtycklig förklaring till varför man är sen eller också vaknar man med känslan av att vilja slita huvudet av närmsta person för att klockan inte skulle ringa förens om två timmar. Men tröttast är man när man faktiskt vaknar på utsatt tid. Ett mysterium hela den här sömngrejen, nu har jag liksom sovit i 13 timmar och skulle kunna sova i 13 till...

Nu skall jag dra mig ner mot solariet i hopp om att inom en vecka kunna dra repliken; "nä du veet, jag och farsan tog planet ner till Saint Tropeeez över helgen!"



Peace Out

2011-02-16 | 14:45:49 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

det kan du redan säga din jävla fjolla! äckliga brat!

2011-02-16 // 16:21:16
» Anonym

hahahaha det blir ju att gå back för dig att säga tog planet du kan väl säga tog ett av planen...

2011-02-16 // 16:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback