Navelludd


Åhh vad jag är sugen på en tatuering i stil med denna, dock byter jag gärna ut svalan mot en för mig betydelsefull text.


I morgon är det skola igen, lovet är över och jag har inte åstakommit någonting. Vad har jag egentligen gjort av vikt förutom att träffa lite värdefulla människor? - det är inte mycket asså. Men jag har ju som sagt haft lov, då skall man inte göra någonting, då skall man inte komma tillbaka till skolan och känna att man har varit överaktiv under lovet och hunnit med "såå" mycket.

Nej loven är till för att pilla sig i naveln och äta chips.


Peace Out


2011-02-20 | 14:27:20 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

hahah så rätt!

2011-02-20 // 15:04:53
» Josefine

jag kan pilla ditt navelludd åt dig...

2011-02-20 // 15:05:27
» Anonym

du kan va lugn jag känner samma sak

2011-02-20 // 16:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback