Hell Yeah



Har du någonting du aldrig tar av dig?

Svar: Jag kan inte komma på något jag aldrig tar av mig men "jag" har ett armband som suttit på min arm sedan min syster för sex veckor sedan åkte till Thailand (det är alltså hennes), enda gången det är av är när jag tränar och duschar!


Nu väntas här en fifa-turnering såhär 01:08 på natten, om polarna bara kommer snart haha.


Peace Out

2011-02-20 | 01:09:10 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

aldrig mer fifa hos dig, åkte ju på föör mkt pisk av er två sen fick ja ju knappt plats i ert vardagsrum med min näsa..

2011-02-20 // 04:28:39
» Kim

Men bobbo! JAG SAKNAR DIG!

2011-02-20 // 11:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback