Frågestund




Uträttat en massa ärenden på stan idag, men nu är äntligen allting färdigt! Nu väntar fest, sol och bad.

Jag måste passa på att säga nu att denna sommaren varit skit rent utsagt vad det gäller mina bloggprestationer... Jag har haft fullt upp och gjort en massa bznz, mestadels har berört vad som komma skall vad det gäller bloggen men även en del som kommer att hjälpa mig i karriärsväg i framtiden.

Men pga detta bristande vad det gäller bloggandet i sommar tänkte jag att jag nu skall ta en bloggpaus, jag skall inte göra ett enda inlägg under hela vistelsen i Alanya. Istället tänker jag göra som förra året och istället dra igång en frågestund, ställ vilka frågor ni vill, ställ fler än en om ni känner för det. Så fort jag är hemma igen väntar en massa i bloggväg, då kör jag igång på riktigt igen!


Ställ nu massor med frågor, jag uppskattar om ni mejlar dem till [email protected] framför att ni kommenterar dem, det blir enklare för mig att gå i genom alla då.


Kom ihåg att detta inte är någon lång bloggpaus utan enbart fram tills att jag är hemma från Alanya igen!


Jag fullkomligt älskar alla läsare, ni är underbara!


Peace Out

2011-08-24 | 10:00:00 | | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Ha det så bra snygging

2011-08-24 // 11:13:33
» Anonym

Åhhh ha det bra! <3<3

2011-08-24 // 12:09:09
» Anonym

Har du mycket kläder?

2011-08-24 // 12:11:38
» Anonym

Puss pÅ dig festa för oss läsare också

2011-08-24 // 12:23:57
» Anonym

Ha det bra grabben

2011-08-25 // 23:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback