dirty



Dricker du alkohol eller är du en duktig gosse?
Svar: Jag är en riktigt bad boy, druckit fyre-fem dager tills nu... Jo men visst, jag dricker alkohol, bevisat av bilden här ovan, när alkoholen går in går vettet ut, varpå fjortisfasonerna åter växer fram!

Hur lång är du?
Svar: Jag är inte säker men skulle säga att jag är någonstans mellan 175-180cm, sist jag mätte mig var jag 175cm men det var för över ett år sedan.

Jag vet, jag är riktigt dålig vad det gäller uppdateringar nu, men det är lov, solen skiner och jag är allmänt glad!

I morgon kommer ett inlägg angående hur man kan använda svarta, låga converse.



Peace out

2011-04-18 | 22:30:44 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

så himla snygg jag kan verkligen inte få nog av dig

2011-04-19 // 00:07:55
» Anonym

feta ögn!

2011-04-19 // 00:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback