And I wish I never fell so deep in love with you



Jag har de senaste dagarna fått ett hundratals mail angående mitt bristande bloggande. Jag förstår er till viss del men jag måste ändå säga att jag hoppats på att några fler skulle haft ett större överseende. Jag har under de senaste dagarna inte mått så bra, saker och ting i min närhet har inte velat funka på så sätt jag hoppats och detta har påverkat mitt bloggande negativt. Jag kommer vara nere ett litet tag framöver, har ni inte överseende med det så är det upp till er...


Peace Out

2011-04-11 | 22:05:38 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Amanda

Hoppas du känner dig bättre snart, och kan komma upp på fötter och leva livet igen. Du är saknad i bloggvärlden ;) Man ska inte hänga upp sig på tjejer, det finns så mycket annat att vara ledsen och orolig över. Men jag hoppas du hittar det du söker, du är en toppenfin kille Chrillan och förtjänar det bästa.

Ha det bäst, puss på dig!

2011-04-12 // 13:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback