Who's that girl?

Vem är den snygga tjejen?

Är det Malou?

Är det din flickvän?

Svar: Tjejen på bilden heter varken Malou eller är min flickvän. Den som vissa kallar henne "snygga tjejen" (jo men hon ser bra ut) heter Kim och är min fyra år äldre syster. Är det någon som vill ha hennes nummer är det bara att höra av sig till mig! Haha skämtå sido, jag har ingen flickvän som de flesta verkar ha fått för sig.


2010-10-06 | 14:51:39 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jajamänsan allt bra här, varit på ett bra möte och nu har jag ätit en bulle =)

själv då?

2010-10-06 // 15:16:32
» ingo

rör inte min tjej okej

2010-10-06 // 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback