Utsvängda jeans? Bög?



Jag märkte först idag att vi går i samma skola :O hahah. blev helt chockad när du kom sjungandes i korridoren, tror bestämt det var nathalie - Ola Svensson du sjung med riktigt ljus röst, bra för att vara kille ;) Nu till en fråga, vilken klass går du i och vilket program är det det läser? (btw. nu kan man stolt berätta för sina vänner att man har en av sveriges snyggaste killar i sin skola, och du, jag är inte den enda bland tjejerna på vår skola som tycker det).
Svar: Jasså det säger du, du får komma fram i skolan nån dag nu framöver då så jag får reda på vem du är haha. Och tack för alla komplimanger. Som svar på frågan går jag i SP09B och läser ekonomi/juridik. See you in school!

Vad tycker du om utsvängda byxor?
Svar: När det var modernt för cirka 5-6 år sedan ägde jag ett ganska stort antal av Lee's utsvängda modeller, hur jag kunde med att bära dem är en fråga för sig. Jag tycker det på killar är en riktigt mode-miss! Men på tjejer funkar det beroende hur hon är klädd förövrigt (det ger känslan relaxed-karriärskvinna). Så är det så att du är tjej tycker jag absolut du kan ha det men är du kille, nja, då hade jag nog tänkt över det en extra gång.

Hur kan du vara så "snabb i käften"? Jag menar, vad någon än har att komma med mot dig har du ett svar tillbaka. Jag har på senaste tid fått stämpeln som "bög" trotts att jag inte är bög, hur tycker du jag skall göra för att få bort den?
Svar: Jag tror det beror på att jag nu under 17 års tid tvingats leva med ett handikapp, ett handikapp som fått mig att bli "annorlunda". Det har självfallet bidragit till en hel del påhopp och glåpord under min uppväxt vilket har gett mig en hel del chanser att "träna upp" upp mitt försvar om man nu kan säga så. Jag bestämde mig tidigt att ingen skulle få sätta sig på mig. Det där med att bli kallad bög trots sin heterosexuella läggning är vardagsmat för en manlig bloggare. Vad jag gör när någon kallar mig bög är att göra klart för personen att det är helt okej för mig att personen kallar mig bög så länge det får honom/henne att må bättre, detta för att jag själv är såpass säker på min läggning att någons ord inte har någon invärkan på detta.

2010-10-27 | 17:44:03 | | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» sandra

de på din skola är inte ensamma om att tycka att du är snyggast i sverige!

2010-10-27 // 18:23:09
» Anonym

jag håller med ettan om att du är bland de snyggaste i sverige och jag håller med dig om jeansen :D

2010-10-27 // 19:48:13
» fashionformonkeys

jaa, fluga är sjukt snyggt tycker jag. passar lika bra till vardags som till fest!



härligt. jo tack det är bara bra!

går allt bra i skolan?

2010-10-27 // 19:56:21
» Anonym

Utsvängda jeans är sjukt fult!!! Om du frågar mig

2010-10-28 // 15:51:50
» Anonym

Diabetesmannen som skrev innan!

2010-10-28 // 15:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback