Lite frågor


Hur ser din idealtjej ut? Finns det några snygga tjejer på din skola? Nämn någon.

Svar: Haha,varför får jag känslan av att det är någon på min skola som skrivit detta? Haha men som svar på frågan måste jag säga att jag inte har någon "idealtjej", visa vem du är och var dig själv så går de flesta hem hos mig! Eftersom min skola är överrepresenterad av tjejer finns det självklart en massa som ser väldigt bra ut, men att nämna någon specifik känns inte rätt.
Hur ser dina närastående på att du bloggar? Typ dina föräldrar, syskon, vänner m.m.
Svar: Jag tror de ser väldigt positivt på detta, mina föräldrar tycker det är jätteroligt och min syster likaså. Vad mina vänner tycker vet jag inte säkert, men skall jag vara ärlig tror jag inte de har något emot det, jag får mestadels glada och positiva kommentarer om det från vännerna. Men självklart får jag ta en del gliringar om det men inget som är menat på allvar.
Vad gör dig unik om man jämför med många andra bloggare?
Svar: Hmm, riktigt svår fråga! Det måste vara...att...ehmm... Jo, nu vet jag! Jag tror att det kan vara att jag inte går in i någon speciell roll när jag bloggar som många andra gör. Jag är mig själv och säger vad jag tycker och tänker, är det något jag tycker är dumt, dåligt eller allmänt "idiotiskt" säger jag det istället för att som många andra bloggare se det ur ett "positivt perspektiv" och kompromissa fram ett bra svar. Sedan kan det nog vara mina svar på tal, jag får en hel del positiva mail angående dessa.

2010-10-07 | 17:22:29 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» liljohn the boss

ja älskar att chrillan bloggar nog det bästa som hänt min käraste och närmaste vänn för då kan ja få han aoutograf lett!

2010-10-07 // 19:27:21
» liljohn the boss

ja älskar att chrillan bloggar nog det bästa som hänt min käraste och närmaste vänn för då kan ja få han aoutograf lett!

2010-10-07 // 19:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback