För brevid ditt namn står ett namn till

Tjenare! Vad använder du för vax? Var kan man köpa det och vad kostar det?
Svar: Tjenare, tjenare! Jag använder ett mattvax gjort på bivax ifrån BedHead. Jag köper det på Åhléns och ger 199-399kr beroende på mängd.

 

 

Några tips på stövlar/skor till oss tjejer inför vinter?
Svar: Här är mina sex favoriter ifrån Nelly. Vill ni ha mer tips på till vilken outfit jag tycker en viss sko passar är det bara att fråga.

2010-10-25 | 19:09:07 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

bra inlägg, tror jag skall samla ihop till acne pistols

2010-10-25 // 20:02:38
» Chrille

sv: Tack så mycket! Jag använder samma vax :)

2010-10-26 // 00:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback