thank me now

Jacka - Zara, Piké - Tommy Hilfiger, Jeans - Lee, Skor - Zara, Skärp - H&M, RosaBand!


Klockan är bara 17.23 och jag har redan ätit en hel godispåse! Har även kollat fotboll och handlat lite glass. Nu skall jag bara ta det lugnt med lite Fifa och sedan god mat. Senare i kväll skall jag  troligtvis träffa John och så självklart välja utan "Veckans blogg". Har tänkt att jag skall göra som jag gjorde tidigare och välja ut tre stycken istället för en. Men vi hörs senare, pusspuss.


2010-10-09 | 17:27:12 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

du är så galet snygg!

2010-10-09 // 18:40:59
» johanna

Sweet, älskar stilen, fler killar borde klä sig så och veta vad stil är!

2010-10-09 // 20:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback