Simple Smile

Det blir en tyst kväll för mig, en kväll med stängd mun, men dock en väldigt god sådan. Jag satte mig precis med en behandling ifrån SimpleSmile i hopp om att en dag ha ett smile likt Zac Efron's. Med SimpleSmiles produkter är detta möjligt och jag tycker absolut nu skall kika in på deras webbsida och varför inte passa på att klicka hem en behandling eller två? Detta kan ni göra här!


2010-10-04 | 20:58:24 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» kikki

O.O

Du är nog den första kille som inte har börjat hoppa Zac utan istället hyllar hans tänder.

Jaja, nu är det bara hoppas på att de inte blir typ gröna :3

2010-10-04 // 21:45:12
» tea

Åh, funkar det? Hoppas på en recension av blekningen här i bloggen! Vill testa själv, men är alltid skeptisk mot sånt här :P

2010-10-06 // 17:29:32
» Anonym

Wieee jag vill också ha sånt, dt kostade inte så mycket hos dom heller så funderar på att köpa

2010-10-17 // 13:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback