lite frågor...


Skulle du säga att denna färgen på kängorna passar till hösten? Annars, vilken färg rekommenderar du? https://www.palladiumboots.com/cgi-bin/palladium/store/product_detail.html?id=tj2jq43a
Svar: Jag är inte säker på att jag vet exakt vilka skor det var du syftade på för jag fick ett antal olika att kolla på. Men jag själv tycker Palladiums "Armygreen", "Pampa och "Stonewash metal" är riktigt snygga nu till hösten. Om du inte gillar svaret får du jättegärna skicka en annan länk med en mer specifik modell.
Vad tycker du om leopard mönstrade kläder för tjejer?
Svar: Jag har alltid varit väldigt anti mot leopardmönstrat, men jag har faktiskt börjat konvertera mot en mer accepterande attityd mot leopard. Jag kan faktiskt, med handen på hjärtat, säga att jag tycker det i vissa fall är riktigt snyggt med tjejer i t.ex. leopardmönstrade pälsar.
Du verkar väldigt ambitiös och så men finns det något ämne du inte tycker om?
Väldigt ambitös, ehmm, det kan nog diskuteras om ni frågar mina lärare haha. Jag är nog en sådan person som väldigt många ogillar i skolan, jag gör inte mer än jag behöver. Som tur är brukar detta räcka till ganska höga betyg men det är väldigt sällan jag faktiskt pluggar. Jag har inte gjort en läxa sedan jag gick i femman och plugga inför prov? Om läsa i genom kapitlet några timmar innan räknas så är jag den mest ambitiösa personen man kan hitta. Ämnen jag inte tycker om skulle kunna göras till en lång lista, men eftersom det var ett ämne du ville veta får jag ta det absolut tråkigaste och mest ångerfyllda ämnet, tyska!

2010-10-13 | 13:43:42 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» carrrroo

HAHAHAHA, WORD!

2010-10-13 // 15:22:59
» kikki

Leopardmönstrat är tantigt x.x Har visserligen en kompis som har en väldigt fin klänning i leopardmönter med svarta detaljer som HON passar i, men till mer än detaljer som typ skor blir det för... Det skriker tant, helt enkelt.

2010-10-13 // 17:11:31
» Mathilda

Tyska är otroligt hemsk! Jag förstår inte hur jag kunde välja att fortsätta med det efter grundskolan...

2010-10-13 // 23:11:26
» Louise

haha, själv tycker jag tyska är riktigt kul, går steg 4 :)

2010-10-15 // 20:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback