I vote for 50Cent



Ni har väl inte missat att det är Halloween nästa vecka? Vad skall ni klä ut er till? Varför inte klä ut sig till 50cent eller något annat coolt? Om ni går in på Misterbling har dem ett stort sortiment med en massa coola accessoarer till Halloween men som även kan bäras till vardags. Jag tycker ni borde ta en titt på deras hemsida och se om det finns något ni kan tänka er, för jag vet att ni säkerligen kommer hitta något som faller er i smaken!

(Pssst, eftersom jag gillar er kan jag meddela att om ni anger koden HW2010 om ni hittar något får ni upp till 50% rabatt på redan nersatta varor. Bra va?!)

2010-10-26 | 13:19:01 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

vilkaa kloooockor! jag är kär! och billiga är dem också!!!!

2010-10-26 // 13:51:13
» Anonym

Snygga klockor

2010-10-26 // 21:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback