Gray area



Nackdelen med att gå en teoretisk linje, man har alltid någonting som måste göras. I morgon har jag ett stort tyskaprov och jag kan absolut ingenting av det som kommer på provet. Så det är i min tyskabok jag befinner mig om ni vill ha tag i mig.


2010-10-27 | 13:47:47 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

oh ma gaaad vad snygg du är!

2010-10-27 // 15:11:37
» lollo

så äckligt jävla snygg! märkte att du går i skolan nere på lindholmen idag när du åt på puebla!! :D:D:D

2010-10-27 // 15:44:41
» Anonym

jag märkte först idag att vi går i samma skola :O hahah. blev helt chockad när du kom sjungandes i korridoren, tror bestämt det var nathalie - Ola Svensson du sjung med riktigt ljus röst, bra för att vara kille ;) Nu till en fråga, vilken klass går du i och vilket program är det det läser? (btw. nu kan man stolt berätta för sina vänner att man har en av sveriges snyggaste killar i sin skola, och du, jag är inte den enda bland tjejerna på vår skola som tycker det).

2010-10-27 // 16:44:01
» Anonym

snygg!

2010-10-27 // 17:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback