det hemliga mötet?

Alltså jag undrar fortfarande över vad det där hemliga mötet du var på handlade om. Nu har det ju ändå gått så lång tid så du kan väll lika gärna säga det?

Svar: Oja, jag har märkt att ni läsare velat veta vad det handlade om, jag ser även i mailen att det spekulerats en hel del om vad det kan ha varit om. Jag väljer nu att träda fram fram ur denna lömska vrå och berätta, berätta att mötet handlade om ett jobb. Jag blev erbjuden ett jobb som assistent för en ganska stor bloggerska i Stockholm, ett jobb som skulle innefattat en stockholmsresa varannan helg. Dock kände jag efter viss betänketid att det inte var något för mig.

2010-10-05 | 21:19:24 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» bobbo

Vem är den snygga tjejen?

2010-10-05 // 21:37:08
» Anonym

är det malou på bilden? vem va bloggerskan? =)

2010-10-05 // 21:42:19
» Anonym

är det malou?

2010-10-05 // 22:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback