What's wrong


Styleclick

Vad är det som händer? Jag vaknar bara tidigare och tidigare för var dag som går. Något är helt klart fel, min kropp är inte anpassad för denna tidpunkt, det är ju kallt. Jag sitter och hackar tänder som aldrig förr, dock gör mig kaffet sällskap. Nej, det här går inte! Jag bäddar ner mig under täcket igen och kollar på The Voice igen, vi hörs efter skolan. Då dras det igång ännu en tävling.

Peace Out


2010-11-25 | 06:51:18 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Du är inte den enda som är vaken, du vet vi dödliga, vi börjar jobbet klockan sju hehe

2010-11-25 // 06:54:49
» Frida

Du börjar bara bli gammal vettu ;)

2010-11-25 // 11:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback