Varm dusch


Angelina Jolie December cover for Vogue by Vicki Woods

Denna uppdatering kommer senare än väntat, jag har nämligen suttit och traglat med min ekonomiska analys hela kvällen men är nu äntligen färdig. Det känns väldigt skönt att äntligen vara klar och ha det renskrivet för inlämning. Jag skall fira detta med en riktigt varm dusch och sedan krypa ner i sängen. Vi hörs mer imon.

Peace Out

2010-11-30 | 23:48:40 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Safira- En av Malmös största bloggar

Du har en väldigt rolig blogg!

http://smekizz.blogg.se

2010-12-01 // 02:58:28
» Malin & Sanna

Hej!

Vi (Malin och Sanna) har ett UF-företag som säljer sköna bloggdesginer till ett bra pris! Kolla gärna in för att se om det är något du är intresserad av eller tipsa en kompis om oss!

2010-12-01 // 11:05:49
» Malin & Sanna

Hej!

Vi (Malin och Sanna) har ett UF-företag som säljer sköna bloggdesginer till ett bra pris! Kolla gärna in för att se om det är något du är intresserad av eller tipsa en kompis om oss!

2010-12-01 // 11:06:15
» liindblaads

Årets första lucka är nu öppnad hos mig, kika in och kolla om du gömmer dig bakom lucka ett :)



finns en ny chans om de inte va du i samma inlägg

kram:)

2010-12-01 // 12:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback