överspel, haremsoutfit och favoritbloggare...

Hur är din drömtjej?

Svar: Min drömtjej, detta är en återkommande fråga. Jag kan inte säga en direkt typ av tjej jag dras till. När jag var yngre sa jag att jag var en "brunett-kille" men det har nu på senare tid visat sig vara splittrat. Men en viktig faktor är väl att hon, liksom jag, har ett intresse för kläder. Det behöver inte vara att hon är en modeslav men hon behöver nog ändå bry sig en aning.


Vad tycker du om tjejer i haremsbyxor?

Svar: Jag tycker det kan vara riktigt snyggt, om man bär det på rätt sätt. En förebild enligt mig för alla som vill bära haremsbyxor är Victoria Törnegren (en snygg haremsoutfit). Men det är ganska svårt att misslyckas med en sådan outfit så kör på!


Vilka är dina favoritbloggare som du följer? :) puss

Svar: De bloggar jag följer mest slaviskt för tillfället är Cimon Lundbergs, Bave Amin, Andreas Wijk, Fashionbyjulia och Victoria Törnegren. En grym grund för en blogglista!


Måste du spela över så mycket?

Svar: Skulle du kunna utveckla denna fråga? Jag förstår inte riktigt vad det är du syftar på, spelar över? Det finns många olika sätt att spela över men att jag gör det har jag svårt att se. Som sagt, återkom gärna med en mer utvecklad och genomtänkt fråga, dessa ospecificerade frågor blir ganska svåra att ge ett seriöst svar till.


2010-11-08 | 21:14:55 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback