Break even


Färdigpluggad för idag, och om det är skönt!

Jag såg att det var någon som undrade vad det är jag pluggat på vilket varit Företagsekonomi B. Jag gjorde tidigare i veckan "Del 1" av provet och i morgon väntar "Del 2". Det jag skall kunna är investeringskalkyler, en hel del om särintäkter/särkostnader och lite om "break even" och säkerhetsmarginaler.
Nu skall jag varva ner med en kladdkaka och lite tv.

Glöm inte att checka in i morgon, då drar jag igång en ny tävling, en med det troligtvis finaste priset hittills. Jag kan avslöja att priset låter 'tick-tack' och sitter på armen.

Peace Out

2010-11-14 | 22:16:25 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

fe suger åsneballe.

2010-11-14 // 22:30:18
» Bloggarmaja

usch, måste också plugga!



sv: jag gillade ditt inlägg, lägger nog upp det imorgon :)

2010-11-15 // 17:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback