Torsdag

Då var väntan över, jag har korsat årets gräns vad det gäller att bära shorts till skolan. Sommaren är på ingång och kvicksilvret visar 22°C och livet leker, om man bortser från febern som vägrar gå över. Jag lyckades iaf ta mig till H&M idag och spana in FAA-kollektionen, det enda jag hittade var en tröja som jag kan visa lite senare för nu skall jag plugga lite samhäll och sedan träna igen för första gången på fem dagar, febern skall inte få hålla nere mig längre. Pusspuss



Skjorta - H&M.

Shorts - H&M.

Skor - Converse

Väska - Vintage



2010-05-20 | 14:02:25 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

cutiepie

2010-05-20 // 17:10:28
» Frida

Den skjortan är så snyygggg!

2010-05-20 // 18:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback