Tisdagsstrosing!



Haft en mysig dag på stan idag, mötte upp Felicia (som har bloggen ni borde följa, ni hittar den HÄR)
i Eriksberg för att åka in och strosa runt lite för att sedan ta en mysig fika. Dessvärre köpte jag ingenting idag, hur gick det till? det kändes aldelles för tomt att komma hem utan någon påse men det fick la gå för denna gången. Nu skall jag bara försöka hitta orken nån stans till att plugga inför mitt seminarium imon, jag kan säga att motivationen är väldigt låg efter att ha spenderat dagen med någon som gick på sommarlov i fredags. Jag skall försöka hinna med nåt inlägg till innan dagen är slut.
Pusspuss

2010-05-04 | 17:27:31 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

cute

2010-05-04 // 17:31:20
» Anonym

snygg kille och söt tjejkompis :)

2010-05-04 // 18:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback