Saturday

Äntligen lördag, men vad gör det när man är såhär trött? Jag orkar ingenting, vill bara somna om men hur mycket jag än försöker tvinga mig in i drömmarnas värld går det inte. Jag har precis ätit lite frukost, det var nästan så jag fick hjälpa käkarna att lyckas göra den tuggande rörelsen med hjälp av mina händer. Men det är ganska skönt att det ändå är lördag så jag bara kan ligga hemma hela dagen utan att känna någon ångest. Idag får det alltså bli en lugn lördag för första gången på några veckor.

Här är det enda som kan få mig att vilja vara vaken en liten stund till!
Pusspuss



2010-05-01 | 13:20:46 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

ihhhh, hon är kung (drottning) mannen!

2010-05-02 // 00:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback