Protein

Mamma kom hem med nytt protein från Dalblads för en stund sen, denna gången körde jag på ett säkrare kort vad det gällde smaken så nu är det choklad som gäller. Något jag aldrig skall göra igen är att välja ett protein med hallonsmak, det var det värsta jag någonsin druckit!
Nu måste jag bara bli frisk så man kan dra igång med träningen igen.



2010-05-18 | 18:26:05 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

pissprotein, kör på Body Science ist =)

2010-05-18 // 19:41:00
» Anonym

BS eller WHEY80! Men Dalblads är det godaste :)

2010-05-18 // 20:03:20
» MM SPORTS-OLLE

Jag kan verka lite partisk med tanke på att jag jobbar på MM SPORTS vilka är delägare i märket Body Science men jag föredrar detta framför nåt annat vad det gäller smak och kvalité. Men Dalblads är även det ett mycket välsmakande och kvalitérikt proteintillskott. Jag anser att om du inte är en elitsatsande bodybuilder räcker det med första bästa proteinpulver som innehåller mer är 30% protein (vilket kan jämföras med t.ex. 2-3 bananer eller en halv tonfiskburk efter träningen)



// OLLE (http://www.mmsports.se/home)

2010-05-18 // 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback