Måndag

Det är måndag, skolan slutade halv ett och jag har nästan slocknat på soffan. Jag kan nog ta en "powernap" här tills mamma eller pappa kommer hem då jag skall försöka få med nån av dem till helvetet itself, IKEA. Det är inte ofta man vill dit men idag är en sån dag jag verkligen är i behov av det. Jag vill göra om i mitt rum och slänga ut mitt gamla PS2 och alla spel (någon som vill ha?) som tar en ofantligt stor plats för andra nödvändigheter så som kläder. Jag vill därför köpa en, kanske två klädbockar att hänga upp alla kläder jag inte har plats för nån annan stans.


2010-05-10 | 14:05:41 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Jag vill ha! Men då måste du skicka det till andra sidan jordklotet, heh.. ^^

2010-05-10 // 18:39:49
» Paparazzibecka

Tjaa!

Vad tycker du om det du ser på min blogg just nu?

Jag bjuder på musik, festbilder, fotograferingar av olika slag, videoklipp, vardagslivet och events som t.ex modevisningar och intervjuer.

KRAM

2010-05-10 // 18:59:08
» ellie

varför köper du inte en större garderob eller en byrå bara?:P fast det är ju ganska snyggt att ha det så med :P

2010-05-10 // 19:13:56
» lucke

Grattis! Du blev veckans blogg hos mig :D

2010-05-10 // 20:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback