Klockor?

Jag har något av ett klockberoende, jag kan inte få nog av klockor utan letar efter nya i princip varje dag. Jag har fastnat för en klocka nu som jag nästan känner att jag måste ha, det är en från märket Longines Flagship, den är riktigt stilren och funkar till det mesta. Det ända som får mig att tveka är priset, $17.599. känns lite väl saftigt att betala. Men ni måste ju hålla med om att den är sjukligt snygg! Ingen som har något tips på en snygg klocka?


Favoritklockan hemma på hyllan just nu är klockan jag fick i julklapp.

2010-05-12 | 14:21:04 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

13 papp är la inga problem för dig (eller skall man säga din farsa) att slänga fram!

2010-05-12 // 14:26:08
» Anonym

håller med den ovanför! 13000 torkar du säkert röven med!!!

2010-05-12 // 18:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback