Inte en ledig stund

Ledighet, vad är det? ingenting jag känner till i alla fall. Jag har precis avslutat ett hårt träningspass och måste direkt sätta näsan i min samhällsbok, demokratiprov i universitetsanda. Det känns ganska jobbigt att för första gången ha ett så stort prov utan någon som helst feedback om provets ämnesinnehåll, det enda man fått veta är att man skall plocka ut det vi tror är viktigast och plugga på detaljerna i det, dock är det inte 50 sidor som i vanliga fall utan det är "lite" fler sidor. Jag kanske skall försöka läsa nu så jag har någon som helst chans att klara det. Pusspuss

2010-05-05 | 20:29:49 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linnea

segt:( du får ringa mig istället så kan vi prata :D

2010-05-07 // 14:39:51
» Vik

Jo segt låter det, men ändå intressant på nåt sätt! Du får skriva hur det gick sen!

2010-05-07 // 15:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback