Fredag

Mina ben är helt lama, jag kan knappt resa mig upp. I onsdags hade jag ett av mina jobbigaste benpass i gymmet på länge, igår hade jag match mot ett topplag och det var även längesedan man behövt springa så mycket på en match och idag var det träning igen. Man hade kunnat tänka sig att det skulle vara en lite lugnare träning med tanke på matchen igår men inte då, istället var det löpning i intervallform. Inte roligt alls. Därför skall jag nog bara ta det lugnt resten av kvällen med lite hemmagjord proteinglass (som ni kan läsa om här) och någon bra film om det finns någon.
Pusspuss

Bild från i somras, känns som man förändrats en hel del på bara ett år.



2010-05-07 | 20:10:51 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Wille

Hihi jag ska tänka på det :) tack ^^

2010-05-08 // 14:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback