Från jacka till väst

Har du en gammal jeansjacka liggandes och dammar där hemma? Varför inte gjöra nåt roligt och "förnya" den lite då? Jag hittade en jeansjacka pappa använde när han var yngre, inte direkt en hitt att bära som en hipp jacka direkt. Jag bestämde mig därför för att göra den mer användbar. Snabbt och enkelt är den nu fullt användbar utan någon som helst skamselfaktor.

Innan men med saxen i högsta hugg.


En arm kortare, självklart kan den behållas i detta skick för ett mer futuriskt
utseende. Själv kör jag på ett lite säkrare kort.



Färdig och redo att användas över t.ex. en hoodie, en flanellskjorta eller
varför inte en skinnjacka.



2010-05-08 | 16:05:24 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

smart och snyggt om man bär det rätt :D

2010-05-08 // 17:52:51
» André

Love it.

2010-05-11 // 14:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback