Design

Vad har jag gett mig in i? Jag tänkte att det var dax att byta den gamla headern mot en ny, att det skulle bli så mycket jobb det blev genom att bara byta den hade jag inte räknat med. Nu är det en massa grejer att sitta och pilla med och det värsta är att jag inte har en aning om vad jag håller på med så därför ber jag er att ha tålamod. Jag kan även säga att den nya headern inte är där för att stanna utan jag skall fixa en ny, det är bara tiden till att göra det som jag skall försöka hitta. Men som sagt, ha tålamod med bloggens utseende ett tag.
Pusspuss

2010-05-03 | 21:40:48 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

ta inte bort den nya headern, den var fin :)

2010-05-03 // 22:00:23
» Anonym

den var grymt nice den nya headern, kanske lite tråkigt med den gråa bakgrunden bara men annars var det mycket bättre än innan.

2010-05-03 // 22:10:37
» Robin "stilrobin" Fröström

Sv: Tjenare! Jag köpte stället på IKEA, 129:-



;)

2010-05-04 // 00:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback