A sundag to forget.



En latte i höger hand, en bok i andra, musik ljuder från mina högtalare medans jag försöker komma på en slutlig liknelse mellan Marxismen och Vänsterpartiet. Håret står åt alla håll och allt jag vill göra är att öppna en av tidningarna bredvid mig för att iaf läsa något intressant om jag nu ändå skall sitta inne. Väntan på att se mig själv kasta böckerna och skrika "Screw this" känns inte allt för lång, men vad skall man göra när man kommer på dagen innan att en Hemtenta på sex sidor skall vara klar om en dag. Inte mycket annat än att plåga sig i sitt mörka rum medans solen skiner utanför fönstret.
Hur ser eran söndag ut?

2010-05-02 | 15:42:10 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» L I N N E A

Nawww, jag känner med dig gulleplutt. Hemtentor är inte roliga. <3

2010-05-02 // 15:43:54
» l

stackars liten, jag sitter på min balkong och äter glass :D

2010-05-02 // 15:46:30
» Anonym

Spela över mannen

2010-05-02 // 15:48:20
» salim

vad är det för tönt här ovanför? han ställde en fråga idot! Jag har spelat fotboll och gjort lite läxa idag :)

2010-05-02 // 19:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback