4'o clock in the morning



Nu vart man äntligen klar med hemtentan, skall snart skicka in den till min lärare jag skall bara äta nånting först och gå ut och känna på det underbara vädret! Nu gäller det bara att läsa på den och kunna diskutera för mina åsikter i ett seminarium på onsdag, ganska segt men det är ju trots allt bara fem veckor kvar till sommarlovet så det är väl bara att bita ihop I guess. Ganska soft dag annars, började vid 9.40 och slutade 10.50, inte direkt en dag att klaga på haha. Det känns som det är ganska softa dagar fram tills lovet nu.
Jag gör ett nytt inlägg lite senare. Pusspuss

2010-05-03 | 13:23:35 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

har du redan tentor?!!! :O vi börjar med det i 3an!

2010-05-03 // 22:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback