Vårkänslor

Chacha alla söta, solen skiner och det är varmt i där vinden inte når. Nu känner man verkligen att våren är på väg, om bara all snö skulle vilja försvinna nu också skulle vårkänslorna vara fulländade. Skönt är det att det är lördag också, en riktig chillördag. Jag skall bara ägna dagen åt att träna och gå ut en stund, kanske ta en fika. Jag skall chilla mig redo för en efterlängtad match imorgon, nämligen första fotbollsmatchen för i år. Det skall bli riktigt gött att spela imorgon. Nej nu tycker jag att ni skall göra som mig och gå ut en sväng.
Pusspuss


2010-03-06 | 14:35:15 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Lovisa

HUNK!<3

2010-03-06 // 14:48:36
» Anonym

come to mama you sexy thing<3

2010-03-06 // 16:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback