Trying to study.

Har nu suttit ett tag och försökt konvertera en fil från docx.- till doc.format som jag sedan måste komplettera med lite småsaker. Någon som vet hur man kan göra en sådan konvertering, det har inte gått vägen för mig så känner mig lite stressad då det måste vara gjort tills imorgon. Sedan måste jag även bifoga en textfil till en photoshopfil som jag skall skicka till min lärare men det har jag lite mer kunskap av så det kommer gå som på räls (för hoppningsvis).
Annars är det en riktigt slapp söndag med tv, tv och åter tv. Lite musik och gitarr har jag även försökt klämma in någonstans mellan The City och Slumdogmillionare. Nu måste jag återta försöken att fixa filformaten but I'll be back.
Pusspuss.

2010-03-28 | 16:30:50 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Det kan bli ganska krångligt att göra en sådan konvertering beroende på operativsystem och servicepack. Det bästa vore att be om en ny kopia gjord i rätt format. // IT-NERD

2010-03-28 // 16:42:34
» Anonym

det är bara att byta till .doc när du sparar/bara välja att ändra namn. Det fungerar i alla fall för mig.

2010-03-28 // 22:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback