Tonsilloperation?

Nej nu får det vara nog. Jag är trött på att vakna ena dagen med världens halsont för att nästa dag må prima. Min gamla läkare hade nog rätt när de vill operera bort mina halsmandlar så varför gjorde jag det inte? Jo för att de ville göra det under en av mina andra operationer (för er som inte vet har jag en skada vid namn plexusskada vilken är grunden till att jag gjort allt för många operationer) vilket skulle blivit för jobbigt. Jag måste verkligen bli av med dem nu. Idag är nämligen en sådan dag då de svullnat upp och gör att jag har nådigt ont i halsen, dock skall det inte få mig att stanna hemma imon för då blir det skidor.
Jag checkar in senare när jag är lite piggare.
Pusspuss

2010-03-01 | 12:30:55 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

jag har gkort en tonsilloperation. jag hade ont i 2 veckor efteråt

2010-03-01 // 13:27:44
» Anonym

äsch, inte så farligt. känns typ bara som halsfluss i några veckor men inte värre än så!

2010-03-01 // 17:07:43
» L I N N E A

vad är plexusskada? det låter inte så roligt :(

2010-03-01 // 22:37:52
» becca sörensen

vem fan kom på en sån dum ide som halsmandlar? dom är ju bara i vägen å gör ont hela tiden :O

2010-03-04 // 20:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback