Shop'a'holic

Nästan hela dagen har spenderats i stan, slutade med lite påfyll i garderoben och ytterliggare ett par Converse till samlingen. Var en kort skoldag med skön sovmorgon, sedan en kort mattelektion för att sedan åka in till Göteborgs konstmuseum för att följa efter en guide i 45min. Jag följde sedan med Fanny och Linda till stan och så "shoppingberoende" jag är var jag tvungen att stanna i stan för att handla lite haha.

Resten av kvällen får spenderas chillandes med litte gott att äta och bara ladda inför match imorgon.
Pusspuss

Ett par Converse, skjorta från Polo, ny "banditmössa" och två halsband.

2010-03-26 | 19:21:27 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

OVANLIGT ATT DU HANDLAT!

2010-03-26 // 19:42:05
» Linda - Rosa chica

Yey någon behövde nya byxor hahahah :D

2010-03-26 // 23:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback