Sand överallt

Chacha alla söta, nu känner man att våren är på väg. Solen skiner in genom fönstret på morgonen och man nästan känner att man redan är piggare än man var för 1-2 veckor sedan. Det känns som man hinner med mycket mer också nu när det är ljusare mycket längre. Idag har jag iaf hunnit med skolan, en god lunch, spela beachvolleyball, tömma kläderna på sand och lämna in min telefon IGEN. Den verkar inte trivas i mitt sällskap, jag får väl helt enkelt köpa en ny haha. Nu skall jag ner och lyfta lite tyngder.
Pusspuss.

"Akon ft. Wyclef Jean - Sunny Day"


2010-03-04 | 15:09:59 | | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Skall inte N97an vara en bra telefon? Det trodde i alla fall jag :P

2010-03-04 // 16:46:06
» Anonym

du kan väl använda nån av dina tre iphones då!!! jävla rikemansunge som bara måste trampa ner på oss medelklassfolk!

2010-03-04 // 18:34:06
» Jennifer

men orka att alla är så himla avundsjuka på honom hela tiden. vad gör det er om han är rik eller inte?

2010-03-04 // 19:57:46
» Anonym

vi är inte avundsjuka, varför skall vi vara avundsjuka? tror du att vi vill ha så mycket pengar? :S

2010-03-06 // 14:39:31
» liljohnii

HAHA chrill älskar din blogg för man får läsa vad alla idioter som aldrig träffat dig eller känner dig skriver om dig klockrent, får min dagliga dos av hat till alla er idioter som komenterar chrillans blogg suckaaaaaaas

2010-03-09 // 18:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback