Kvinna! eller?

Nu har Dalin från Paradise Hotel gått ut åter en gång och säger att hon varken är eller har varit man. Förra veckan gick hon ut och sa att hon gjort en könsoperation för att bli kvinna vilket väckte flera diskussioner. Hon kallar det hela för en stor "PR-Cup".
Jag måste säga att det verkligen är en sjukt grym sådan dessutom, hon har verkligen lyckats och det har varit roligt att höra om alla som trott att de legat med en transexuell Dalin.
Vad tror ni, är det något som funkar för mig också? Jag kanske skall gå ut och säga att jag en gång i tiden var tjej. Haha skämt å sido, all respekt till Dalin!


2010-03-08 | 14:33:49 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Louise

hihihi kan du inte typ göra det? skriv ett meil till aftonbladet eller nåt och säg att du egentligen är tjej. det hade varit sjukt roligt xD<3

2010-03-08 // 14:36:58
» Anonym

hon är sexig!

2010-03-08 // 16:04:25
» nicho

asso aj vilken chock det måste vara för dom legat med henne och sen kommer något sånt här ut å man inte vet vad man ska tro :o



Haha aj aj aj ^^ man får va försiktig med vem man kryper ner i säng med asso ^^

2010-03-08 // 17:41:42
» nicho

äntligen någon som håller med! =D

man undrar ju vart den där rocklinjen kom ifrån haha ^^ han hör inte hemma där om man säger så :o

2010-03-09 // 18:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback